"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Η συμμετοχή στην απεργία της 19-10-2011

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση που έγινε ποτέ στα Γιαννιτσά


 
apergiagiannitsaΗ συμμετοχή στην απεργία της 19-10-2011 ήταν άνευ προηγουμένου. Πραγματικά δεν περίμεναν τέτοια συγκέντρωση οι υπεύθυνοι της οργάνωσης.
Το ψήφισμα υπέγραψαν οι παρακάτω φορείς :
Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Οι εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση
Ο εμπορικός σύλλογος Γιαννιτσών
Ο δικηγορικός σύλλογος Γιαννιτσών
apergiagiannitsa2Η Ένωση Φοροτεχνικών Νομού Πέλλας
H Β ΕΛΜΕ Πέλλας μαζί με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σίγουρα έχω ξεχάσει τους μισούς.
Όλοι εξέφρασαν την αγανάκτηση τους στα μέτρα του μεσοπρόθεσμου, αλλά και στο νομοσχέδιο που θα ψηφισθεί αύριο στην βουλή και έστειλαν ένα μήνυμα στους βουλευτές του νομού να μην το ψηφίσουν, διότι εάν θα το ψηφίσουν θα είναι ανεπιθύμητοι στον νομό.
Κατόπιν οι εργαζόμενοι στον δήμο πήγαν στις εγκαταστλασεις του ΧΥΤΑ Γιαννιτσών όπου είχαν ευρεία σύσκεψη με την διοίκηση του ΧΥΤΑ, τον δήμαρχο Πέλλας, τον δημοτικό σύμβουλο Παπανικολάου Νικόλαο και τον δημοτικό σύμβουλο Σίσκο Χρήστο.
Η υπόλοιπη συγκέντρωση με πορεία μετέβη στα γραφεία των βουλευτών και κατέθεσαν ψήφισμα αρχίζοντας από το γραφείο της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Θοδώρας Τζάκρη, του βουλευτή Θεοδωρίδη Ηλία και του βουλευτή της Ν.Δ Καρασμάνη Γεώργιου.
apergiagiannitsa1Κατόπιν ο πρόεδρος του εργατικού κέντρου ευχαρίστησε τους συγκεντρωθέντες και απεχώρησαν οι συγκεντρωμένοι.






πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου