"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-Η πόλη μας σήμερα γιορτάζει.

Χρόνια δημιουργικά,χρόνια πολιτισμού και προόδου,χρόνια ανάπτυξης κι ευημερίας για την όμορφη πόλη μας και εμάς τους πολίτες της που όλοι μαζι γιορτάζουμε σήμερα την απελευθέρωσή της από τον τούρκικο ζυγό.
"ΖΗΤΩ ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΜΑΣ,ΖΗΤΩ ΟΙ ΓΙΑΝΝΙΤΣΙΩΤΕΣ",
"ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ  ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑ"
"Η μεγαλοσύνη στα έθνη δε μετριέται με το στρέμμα
Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα"
                                                              Κωστής Παλαμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου