"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Πιάστηκε στη φάκα...


Εξιχνιάστηκε κλοπή σε σπίτι στα Γιαννιτσά

E-mailΕκτύπωσηPDF
Εξιχνιάσθηκε χθες (14-10-2011), από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέλλας, κλοπή σε σπίτι στα Γιαννιτσά που έλαβε χώρα την 26-09-2011.
Από την αστυνομική έρευνα ταυτοποιήθηκε ως δράστης ένας 35χρονος Ελληνικής καταγωγής, διότι βραδινές ώρες της 26-09-2011 αφαίρεσε από οικία (1) ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Ο 35χρονος δε συνελήφθη λόγω παρέλευσης των ορίων του αυτοφώρου.
Η δικογραφία θα αποσταλεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου