"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Λύκειο Ελληνίδων Γιαννιτσών


 
ekdromi-lukeio-ellhnidon-voloΤο Λύκειον των Ελληνίδων Γιαννιτσών διοργανώνει ημερήσια εκδρομή το Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011 στον Βόλο, Πήλιο, μεσημέρι στην Πορταριά και απόγευμα στην Μακρυνίτσα. Στην επιστροφή προσκύνημα στην Ιερά γυναικεία Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών. Αναχώρηση 8 π.μ. απο το χώρο της Λαϊκής Αγοράς (Μασούτη) και επιστροφή μετά τις 8 μ.μ. Συμμετοχή 20 ευρώ. Πληροφορίες στο κινητό τηλέφωνο της Προέδρου Δεμερτζίδου Αθανασίας 6977983314.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου