"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ενοριακές Δραστηριότητες


Μοιραστείτε :
 
afisa2011Από τις 19 Σεπτεμβρίου ξεκίνησαν οι εγγραφές για όλες τις δραστηριότητες των Ενοριακών Συνάξεων της ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών.Φέτος θα λειτουργήσουν από 17 Οκτωβρίου οι σχολές Αγιογραφίας Πυρογραφίας & Ξυλογλυπτικής, καθώς επίσης και τμήματα εκμάθησης παραδοσιακών χορών, χορωδίας αλλά και παραδοσιακών οργάνων (σαντούρι, λαούτο).
Οι εγγραφές γίνονται στην Ενοριακή Βιβλιοθήκη
καθημερινά 18:00 – 20:00 καθώς και στο τηλέφωνο 23820-22819

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου