"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Γενική απεργία στις 19/10/2011


Κλειστά τα καταστήματα και στον Ν. Πέλλας.Συγκεντρώσεις σε Γιαννιτσά και Έδεσσα αύριο

Παραλύουν από σήμερα για ένα τριήμερο ο δημόσιος τομέας και η οικονομική ζωή της χώρας,
καθώς κλιμακώνονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις κατά του πολυνομοσχεδίου του υπουργείο Οικονομικών, που θα κορυφωθούν την Τετάρτη και την Πέμπτη με την 48ωρη γενική απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ. Στγκεντρώσεις και πορείες στο κέντρο της Αθήνας, μεγάλα προβλήματα στις συγκοινωνίες, δυσκολίες στις μετακινήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου