"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Όταν η δημοτική αρχή είναι σκιώδης...


Η σκιά στις προσλήψεις καθαριστριών σχολείων παραμένει στο δήμο Πέλλας


Η ιστορία με τις αλλαγές στις καθαρίστριες
 των σχολείων του δήμου Πέλλας δεν
 περιορίστηκε μόνο στο Δαμιανό αλλά ανάλογες
 περιπτώσεις με αμφιλεγόμενες διαδικασίες μας
καταγγέλθηκαν στο Δυτικό και στην Αγροσυκιά.
 Μάλιστα στην περίπτωση του Δυτικού
 πληροφορίες
 λένε ότι η καθαρίστρια που προσλήφθηκε
δεν είχα υποβάλλει αίτηση σε αντίθεση
με άλλες δύο υποψήφιες για τη θέση που
ακολούθησαν τη σωστή διαδικασία. Η
υπόθεση πάντως που αφορά τις προσλήψεις
 καθαριστριών κάπου έχει αφήσει μια σκιά
 αδιαφάνειας την οποία έχει υποχρέωση θα
 καθαρίσει ο ίδιος ο δήμαρχος Πέλλας στο
 επόμενο δημοτικό
 συμβούλιο όπου ελπίζουμε η αντιπολίτευση
να θέσει το σχετικό ερώτημα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου