"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011



Ένας ιεραπόστολος στα Γιαννιτσά


Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
 η πόλη των Γιαννιτσών θα έχει
 την ιδιαίτερη ευλογία της
 επισκέψεως του
 Θεοφιλεστάτου Επισκόπου
 Κατάγκας κ. Μελετίου,
 ιεραποστόλου επί 22 έτη
 στο Κογκό της Αφρικής και
 ο οποίος θα λειτουργήσει
 στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως
 Θεοτόκου Γιαννιτσών

 (Μητρόπολη). Μετά τη 
Θεία Λειτουργία, στις 11.00,
 θα ομιλήσει στην Αίθουσα
Τελετών της ενορίας.
Ο Επίσκοπος Κατάγκας
 κ. Μελέτιος Γρηγοριάτης είναι πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής του 
Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό είναι μια χώρα 2.345.000 τ.χλμ. με
 πληθυσμό 71 εκατομμυρίων ανθρώπων και επίσημη γλώσσα τη
 γαλλική.....
Πρωτεύουσα είναι η Κινσάσα. Η χώρα ανεξαρτητοποιήθηκε το 1960
 από το Βέλγιο, μετά από χρόνια αποικιοκρατίας. Στην πρωτεύουσα της
 χώρας εδρεύει η Ιερά Μητρόπολη Κεντρώας Αφρικής με 135 ενορίες κα
ι 35 ιερείς. Στη νότια επαρχία Κατάγκα εδρεύει η Ιερά Επισκοπή Κατάγκας 
ierapostolos 
με έδρα το Κολουέζι, 109 ενορίες και 33 ιερείς.
ΠΗΓΗ;loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου