"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Λαϊκή Αγορά Βιολογικών Προϊόντων


Αύριο Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2η Λαϊκή Αγορά Βιολογικών Προϊόντων “Bio Bazaar”


Η Λαϊκή Αγορά Βιολογικών Προϊόντων, που ήρθε για να μείνει ως θεσμός στην περιοχή μας, θα γίνεταικάθε Κυριακή στις εγκαταστάσεις του Κέντρου
Ιππικής Τέχνης
, από τις 10.00’ το πρωί έως τις 13.30’ το μεσημέρι, και πάντα θα συνοδεύεται από παράλληλες εκδηλώσεις και ήτοι ομιλίες, σεμινάρια, επιδείξεις.
                                                       
Αύριο Κυριακή 16 Οκτωβρίου  και στις 11.30’ από στέλεχος του Πιστοποιητικού Οργανισμού «ΔΗΩ» θα γίνει ομιλία – συζήτηση, με το εξής θέμα: Διαδικασία Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων – Πόσο ασφαλή είναι τα προϊόντα που αγοράζουμε.

Σημειώνεται ότι...

...ο χώρος της αγοράς είναι στεγασμένος και ως εκ τούτου οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για την ομαλή της πραγματοποίηση.
πηγή:Πέλλα Δώθε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου