"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Tροχαίο ατύχημα


Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στο 2ο χλμ. ΕΟ Γιαννιτσών-Αριδαίας


Στο 2ο χλμ. της Ε.Ο. Γιαννιτσών-Αριδαίας, χθες (3/10) στις 7:15 μ.μ., τραυματίσθηκε θανάσιμα 72χρονος οδηγός επιβατικού αυτοκινήτου, όταν συγκρούσθηκε με άλλο όχημα που οδηγούσε 25χρονος αλλοδαπός. Από τη σύγκρουση τραυματίσθηκαν επίσης, ο 25χρονος οδηγός, η 67χρονη συνεπιβάτιδα του πρώτου οχήματος και ένας αλλοδαπός ανήλικος 16 ετών που επέβαινε στο δεύτερο αυτοκίνητο. Προανάκριση για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Γιαννιτσών.
πηγή:karatzova.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου