"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

"Αρωθυμώ και Αναστορώ"


Εκδήλωση ποντιακών συλλόγων στα Γιαννιτσά

E-mailΕκτύπωσηPDF
Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Παραλίμνης, ο Σύλλογος Ποντίων Γιαννιτσών και η Εύξεινος Λέσχη Γιαννιτσών, σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Βαρβάρας Χαραλαμπίδου με τίτλο : ''Ιερά Βασιλική και Σταυροπηγιακή Μονή Παναγίας Σουμελά Πόντου", την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011 στις 12:00 στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου και Εκδηλώσεων του Δημοτικού Μεγάρου, Δήμου Πέλλας. Η παρουσίαση πραγματοποιείται με την αμέριστη συμπαράσταση της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού και Ανάπτυξης Πέλλας. Θα λειτουργεί έκθεση φωτογραφιών από το προσωπικό αρχείο της καθηγήτριας Ελπίδας Αθανασιάδου με θέμα : "Αρωθυμώ και Αναστορώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου