"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Τους φτύνουν... και αυτοί κάνουν πως βρέχει!!!


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΕΛΛΑΣ

O σύλλογος εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπ/σης Έδεσσας, αισθάνεται τη βαθειά υποχρέωση εκ μέρους όλων των συναδέλφων , να ευχαριστήσει τους βουλευτές της συμπολίτευσης, για τη συνεισφορά τους στη σωτηρία της πατρίδας, με την ψήφιση του νομοσχεδίου των έκτακτων εισφορών των πολιτών.
Είναι σίγουρο πως με την ενέργειά τους αυτή, θα δώσουν τη χαρά σε όλους μας να προσφέρουμε με προθυμία το υστέρημά μας στον μέγιστο σκοπό της σωτηρίας των τραπεζιτών, των φοροφυγάδων και των πάσης φύσεων βολεμένων.
Μπορεί να είμαστε άνεργοι, μπορεί να είμαστε συνταξιούχοι, μπορεί να διώχνουμε τα παιδιά μας στο εξωτερικό, μπορεί να είμαστε ένα σκαλοπάτι πριν την κατάθλιψη, όμως η συναίσθηση του καθήκοντος μας υποχρεώνει να βαδίσουμε τον έναν και μοναδικό δρόμο που μας ανοίγουν: Θα πεθάνουμε οι Έλληνες , αλλά θα έχουμε την ικανοποίηση πως σώσαμε την Ελλάδα.
Κατόπιν τούτου το μέλλον διαγράφεται λαμπερό για τον τόπο μας και η καταγραφή των ονομάτων τους θα μείνει χαραγμένη με χρυσά γράμματα στη μνήμη μας.


ΤΟ Δ.Σ.ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου