"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Καιρός ήταν...(κάλιο αργά...παρά ποτέ???)


Επίσκεψη δημάρχου Πέλλας Γ. Στάμκου στο σχολικό συγκρότημα Πενταπλατάνου

E-mailΕκτύπωσηPDF
Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011, ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Γρηγόρης Στάμκος επισκέφτηκε το σχολικό συγκρότημα Πενταπλατάνου (1ο ΕΠΑΛ, 2ο ΕΠΑΛ) και το 3ο ΓΕΛ. Ο Δήμαρχος συνομίλησε με τους καθηγητές και τους μαθητές και ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου. Κατά την αποχώρησή του ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά σε όλους και τους διαβεβαίωσε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να κυλήσει η χρονιά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
πηγή:karatzova.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου