"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Αρχίσαμε να πνιγόμαστε από τα σκουπίδια.


Κάποιος να μαζέψει τα σκουπίδια από εκεί!!!


Σε ένα χώρο όπου καθημερινά 
αθλούνται δεκάδες αθλητές και
 αθλήτριες
 και όπου παίζουν παιδιά η εικόνα
 σκουπιδιών σίγουρα δεν είναι
 το καλύτερο θέαμα. Δυστυχώς
 όμως την εικόνα αυτή τη
 συναντούν στο δημοτικό στάδιο
 Γιαννιτσών μια και οι υπεύθυνοι
 της υπηρεσία καθαριότητας δεν
 φιλοτιμούνται να τα μαζέψουν από 
εκεί εδώ και μερικές εβδομάδες. 
Τουλάχιστον σε χώρους
 όπως το στάδιο, τα σχολεία,
 τα πάρκα κ.λπ. όπου συχνάζουν
 παιδιά η ευαισθησία της υπηρεσίας θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη και οι ενέργειές
 της άμεσες, ειδικά τώρα όπου στο συγκεκριμένο στάδιο θα διεξάγονται αγώνες
 β εθνικής κατηγορίας με πανελλαδική τηλεοπτική κάλυψη. Είναι κρίμα πάντως δίπλα
 στην εικόνα ενός καλοδιατηρημένου αγωνιστικού χώρου όπου κυριαρχεί το πράσινο
 χρώμα του γκαζόν και το κόκκινο του ταρτάν να υπάρχει η γκρίζα εικόνα των σκουπιδιών…
πηγή:loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου