"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

και στα Γιαννιτσά το ίδιο συμβαίνει...


Κρίση και νυχτερινή ζωή

Μεχρι και σημερα ανηκω στους Ελληνες που δεν εχουν νιωσει την οικονομικη κριση.
Στην αρχη ελεγα πως πρεπει να γινει κατι γιατι ο κοσμος τραβαει πολλα και δεν εχει να αγορασει τα ειδη πρωτης αναγκης κτλ.
ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ φορα ομως εχθες το βραδυ βρεθηκα να αναρωτιεμαι και να λεω "καλα ειναι δυνατον ολη μερα ολοι να λενε πως δεν εχουν να φανε και να πληρωσουν τους λογαριασμούς, αλλα το βραδυ να είναι σε μπαρ?
Εχθες Σαββατο ΟΛΑ τα μπαρ του Πειραια ηταν γεματα! Μαλιστα σε μερικα δεν χωρουσε να μπει ουτε ενα ατομο μεσα.
Για να μην μιλησω για τα "βρωμικα" στα οποια περιμενε ουρα λες και μοιραζαν 100ευρα!!
Δεν θα γινεις ανθρωπος ποτε ρε Ελληναρα, οσο και αν μουτζώνεις τη βουλη, οσο και να αγανακτεις, όσο και αν φτιαχνεις αγανακτισμενα group στο fb.
Κομματικα είμαι αντίθετος, αλλα εδω που τα λεμε δεν είχε αδικο ο Παγκαλος οταν ελεγε πως μαζι τα φαγαμε!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
πηγή:tromaktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου