"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ομάδα διακοπής καπνίσματος στα Γιαννιτσά

Έναρξη νέας ομάδας διακοπής καπνίσματος στα Γιαννιτσά 27/3/12(δωρεάν συμμετοχή)

omada-diakopis-kapnismatos-giannitsΤο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων Ν. Πέλλας «ΟΡΑΜΑ» λαμβάνοντας υπ' όψιν την αυξημένη επιθυμία για την διακοπή του καπνίσματος διοργανώνει νέα Ομάδα Διακοπής Καπνίσματος στα Γιαννιτσά την Τρίτη 27 Μαρτίου 2012.
Στις μέρες μας εκτιμάται ότι περίπου το 90% των καπνιστών επιθυμεί να διακόψει το κάπνισμα. Παρόλα αυτά μόνο 1 στους 7 τα καταφέρνει χωρίς ψυχολογική υποστήριξη και βοήθεια από ειδικούς.
Η ομάδα έχει τη μορφή εργαστηρίου και περιλαμβάνει 9 εβδομαδιαίες συναντήσεις διάρκειας 1,5 ώρας με θέματα όπως: «Οφέλη από τη διακοπή του καπνίσματος», «Αντιμετώπιση των στερητικών συμπτωμάτων», «Διαχείριση συναισθημάτων», «Εναλλακτικές συμπεριφορές», «Πρόληψη της υποτροπής», κ.α.
Όσοι ενήλικες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ομάδα Διακοπής Καπνίσματος μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο επικοινωνίας 23810 51174.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου