"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Εκδρομή του Λυκείου Ελληνίδων Γιαννιτσών


Το Λύκειον των Ελληνίδων Γιαννιτσών διοργανώνει ημερήσια εκδρομή το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012 στην Φλώρινα, προσκύνημα στην Ιερά γυναικεία Μονή Αγίου Μάρκου, στο Νυμφαίο, περιήγηση στον Αρκτούρο, μεσημέρι στη Νεβάσκα και απογευματινή στάση στην Παναγίτσα Εδέσσης. Αναχώρηση 8 π.μ. από το χώρο της Λαϊκής Αγοράς και επιστροφή μετά τις 8 μ.μ.
Συμμετοχή 15 ευρώ.
Πληροφορίες στο κινητό τηλέφωνο της Προέδρου Δεμερτζίδου Αθανασίας 6977983314.
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου