"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Νέα Καλλικράτεια-ΠΑΟΚ Γιαννιτσών 0-0

paok-giannitson-omada-kallikrateiaΧωρίς νικητή ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Ν. Καλλικράτειας με τον ΠΑΟΚ Γιαννιτσών, με τις δύο ομάδες να μένουν στο άβολο 0-0. Το παιχνίδι δεν ήταν καλό με τις δύο ομάδες να προσπαθούν μεν, αλλά να έχουν να αντιμετωπίσουν και τον κακό αγωνιστικό χώρο. Λίγες οι καλές φάσεις με τους φιλοξενούμενους να χάνουν κλασικές ευκαιρίες για να πάρουν τη νίκη, στο 70' με τον Σιδηρόπουλο και στο 72' με τον Κηλίκη, ενώ στο 90' οι γηπεδούχοι ζήτησαν την εσχάτη των ποινών με τον διαιτητή να δείχνει συνέχεια.
ΝΕΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ: Ιορδανίδης, Τσίγκας, Καράπαλης, Κάρτας, Κατσόγλου, Μιχαηλίδης, Αποστόλου, Χρυσογονίδης, Λεονταράς, Γεροθανάσης, Ατματζίδης.
ΠΑΟΚ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ: Σιδώρης, Καλαϊτζής Σ., Τσάλμας, Κουτούδης, Καζόγλου, Γκουγκουλούδης, Σιδηρόπουλος, Καλαϊτζής Μ., Κηλίκης, Καμπάνης, Χαρμάνας
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου