"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Ανοιξιάτικες ….φάτνες σε χωριά του δήμου Πέλλας!


Μπορεί τα Χριστούγεννα να τελείωσαν και τα σπιτάκια του Χριστουγεννιάτικου χωριού να μαζεύτηκαν μόλις βγήκαν τα τραπέζια στο πεζόδρομο…στα χωριά του δήμου όμως όποως στο Μεσιανό οι φάτνες παραμένουν ακόμη. Προφανώς οι υπεύθυνοι του δήμου θέλουν να συμπληρώσουν το πασχαλινό ντεκόρ με χριστουγεννιάτικα θέματα. Πάντως όσοι άστεγοι δεν είχαν που να κοιμηθούν με τα κρύα, βρήκαν για πολλά βράδια μια ζεστή γωνιά ανάμεσα σε μάγους και αγγέλους. Κι άντε τα παιδιά εκεί στο γκαράζ δεν προλαβαίνουν να μαζέψουν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από όλο τον δήμο Πέλλας, τι γίνεται όμως με το σκέπαστρο της κούνιας στο πάρκο του Πολύκεντρου; Το πολύχρωμο σκέπαστρο από το χαρούμενο ηλεκτρικό τρενάκι παραμένει εδώ και μήνες σταθερό και μάλιστα αποτελεί χώρο συγκέντρωσης για πρέφα και καφεδάκι.
πηγή: http://loudias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου