"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Γιαννιτσά: Βρέθηκαν τα κλοπιμαία, αναζητούνται οι δράστες

alt
Συνελήφθη χθες το πρωί στα Γιαννιτσά Πέλλας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, ένας 32χρονος, διότι σε μάντρα παραλαβής παλαιών σιδήρων όπου εργαζόταν ως προσωρινά υπεύθυνος, βρέθηκαν διάφορα μεταλλικά ράφια (βαγόνια) βάρος 3500 κιλών και συνολικής άξιας 3000€.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, τα αντικείμενα αφαίρεσε ένας 19χρονος από κεραμοποιείο ιδιοκτησίας 65χρονου τις πρώτες πρωινές ώρες της ιδίας ημέρας και στη συνέχεια τα πούλησε αντί του ποσού των 132€ στον 32χρονο υπεύθυνο της μάντρας. Αναζητούνται να συλληφθούν εντός ορίων του αυτοφώρου ο 19χρονος και οι δύο ιδιοκτήτες της μάντρας σιδηρικών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου