"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Τέχνη και δημιουργική γραφή

texni-kai-dimiourgiki-grafiΗ Παιδαγωγική Εταιρεία Ν. Πέλλας, διοργανώνει βιωματικό εργαστήρι δημιουργικής γραφής την Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 και ώρα 4.30' μμ ως 7.30' μμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών με θέμα: " ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ "
Εισηγητής - Εμψυχωτής, ο Σχολικός Σύμβουλος της 5ης Εκπ/κής Περιφέρειας Πέλλας κ. Γρόσδος Σταύρος.
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος, μπορούν να αποστέλλουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Παιδαγωγικής Εταιρείας ή στα τηλ. 6944554354, ή 6947444208.
Αριθμός συμμετεχόντων 40 άτομα. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου