"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Γιαννιτσά: Σύλληψη 40χρονου για μη απόδοση ΦΠΑ

 

altΣυνελήφθη σήμερα (26.03.2012) το πρωί, στα Γιαννιτσά Πέλλας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, ένας 40χρονος, ιδιοκτήτης επιχείρησης χονδρικού εμπορίου δημητριακών, σπόρων και ζωοτροφών, για μη απόδοση Φ.Π.Α. κατά το χρονικό διάστημα 01.09.2011 έως 01.11.2011.
Το ύψος του χρέους ανέρχεται στο ποσό των 123.120,95 ευρώ.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου