"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Γιορτή γυναίκας με το Λύκειον των Ελληνίδων Γιαννιτσών


08032012249Το Λύκειον των Ελληνίδων Γιαννιτσών γιόρτασε την ημέρα της γυναίκας την Πέμπτη 8 Μαρτίου με παραδοσιακό γλέντι που άναψε η ορχήστρα του Παύλου Ματρακούλια. Τα μέλη των χορευτικών ομάδων, οι φίλες και οι φίλοι του Λυκείου χόρεψαν, τραγούδησαν και γλέντησαν με την καρδιά τους.
Η πρόεδρος του Λυκείου των Ελληνίδων Γιαννιτσών δικηγόρος Δεμερτζίδου Αθανασία χαιρέτησε την εκδήλωση και ανακοίνωσε ότι το Λύκειον των Ελληνίδων Γιαννιτσών συνεχίζει τις πολυδιάστατες δραστηριότητές του με νέα ημερήσια εκδρομή στο Νυμφαίο και στην Φλώρινα το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012 και αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες, ενώ ευχαρίστησε όλα τα μέλη του Δ.Σ. του Λυκείου των Ελληνίδων Γιαννιτσών που συνδράμουν και συνεργάζονται άψογα, ώστε κάθε εκδήλωση να έχει τόσο μεγάλη ανταπόκριση από την τοπική κοινωνία.
Το Δ.Σ. απαρτίζουν οι κυρίες Δεμερτζίδου Αθανασία, Κωστίτση Αναστασία, Σεμερτζίδου Ελένη, Παπουτσή Άννα, Λαμπρούδη Ελένη, Παπαβασιλειάδου Πετρούλα και Αγιάννογλου Μαρία.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου