"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

«Από την εποποιία του 1821 στην εποποιία του 1912». Εκδήλωση με ομιλητή τον Σαράντο Καργάκο

Το 2ο δημοτικό σχολείο Γιαννιτσών και το Μουσικό σχολείο Γιαννιτσών υπό την αιγίδα της ΔΗ-ΚΕΠΑ Πέλλας διοργανώνουν εκδήλωση, την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012 και ώρα 7μ.μ., στο Πνευ-ματικό κέντρο της πόλης μας. Η βραδιά αρχίζει με θεατρική παράσταση των μαθητών του 2ου δη-μοτικού σχολείου και συνεχίζεται με ομιλία του καθηγητή Σαράντου Καργάκου με θέμα: «Από την εποποιία του 1821 στην εποποιία του 1912». Η εκδήλωση διανθίζεται με τραγούδια από την παραδοσιακή χορωδία- ορχήστρα του Μουσικού Σχολείου Γιαννιτσών.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου