"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Φθηνές πατάτες και στο Ν. Πέλλας - Πως θα παραγγείλετε

alt
Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Πέλλας εξασφαλίστηκαν 20 τόνοι πατάτας από την Ένωση Παραγωγών Παναγίτσας Πέλλας, που θα διατεθούν στους κατοίκους του νομού με τιμή 0,25 Ευρώ ανά κιλό.


Η διάθεση της πατάτας θα γίνει την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012 στο Γήπεδο της Έδεσσας από τις 09.00 το πρωί.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ του Νομού Πέλλας θα δέχεται παραγγελίες από τους ενδιαφερόμενους στα παρακάτω τηλέφωνα και ώρες:
23810 24074 από 08.00 – 14.00
6976 202 044 από 08.00 – 14.00 και 18.00 – 20.00
6979 836 952 από 08.00 – 14.00 και 18.00 – 20.00
Η πρωτοβουλία του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Πέλλας έχει ως στόχο της να βοηθήσει όλους τους κατοίκους του νομού που πλήττονται από τη «Μνημονιακή» πολιτική και έχουν φτάσει στα όρια των οικονομικών αντοχών τους.
Η προσπάθεια δεν θα σταματήσει εδώ, καθώς ήδη έχουν αρχίσει οι επαφές για την διάθεση και άλλων βασικών προϊόντων διατροφής κατ' ευθείαν από τους παραγωγούς στους καταναλωτές σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές ώστε τελικά να χτυπηθεί το καθεστώς των κερδοσκόπων και των μεσαζόντων σ' αυτή την εξαιρετικά δύσκολη για τον καθένα περίοδο.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ
Νομού Πέλλας
Αγγελική Καραβίδα
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου