"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Στην τελική φάση αγώνων χειροσφαίρισης η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών


altΗ σχολική ομάδα χειροσφαίρισης κοριτσιών του 3oυ ΓΕ.Λ. Γιαννιτσών «Αικατερίνη Βαρελά» πέρασε την Γ’ Φάση του Σχολικού Πρωταθλήματος Χειροσφαίρισης, νικώντας το 1ο ΓΕ.Λ. Βύρωνα Αθηνών με σκορ 32-10.
Μετά από τη μεγάλη αυτή επιτυχία προκρίθηκε στην τελική φάση μεταξύ 4 ομάδων στο Κιλκίς την Πέμπτη και την Παρασκευή. Η εκπαιδευτική κοινότητα του 3ου ΓΕ.Λ. Γιαννιτσών εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια για τη θεαματική αυτή νίκη. Ευχόμαστε όλοι επιτυχία στους επόμενους αγώνες.
πηγη: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου