"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΓΑΣ Αναγέννηση Γιαννιτσών: Μείωση εισφοράς κατά 20%

alt
Η Διοίκηση του ΓΑΣ Αναγέννηση Γιαννιτσών διαισθανόμενη την κρίση και την τραγική οικονομική κατάσταση που βιώνει η μέση ελληνική οικογένεια , προχωρεί και σε νέα μείωση των εισφορών κατά 20%, προκειμένου να ελαφρυνθούν, όσο γίνεται, οι γονείς. Στόχος μας είναι να συνεχίσουν τα παιδιά να έχουν αυτή τη διέξοδο (ποδόσφαιρο-αθλητισμό) στο γκρίζο τοπίο που έχει καταπλακώσει την ελληνική κοινωνία. Παρόλη τη δυσβάστακτη οικονομική στενότητα η διοίκηση προσπαθεί το καλύτερο οικονομικά για τους γονείς αλλά και να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις απέναντι στους συνεργάτες της. Έτσι από το  Μάρτιο η μηνιαία εισφορά πέφτει στα 20€ . 

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου