"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Μεγάλη επιτυχία για το «κίνημα της πατάτας» στα Γιαννιτσά

alt
«Έφυγαν» 22 τόνοι σε λιγότερο από 3 ώρες

Το «κίνημα της πατάτας» έφτασε (το Σάββατο 10/3) στα Γιαννιτσά, όπου περί τους 22 τόνους πατάτες Νευροκοπίου διατέθηκαν από παραγωγούς σε πολίτες σε λιγότερο από τρείς ώρες.
Από νωρίς το μεσημέρι ήταν σταθμευμένη στον χώρο της λαϊκής αγοράς των Γιαννιτσών νταλίκα φορτωμένη με δεκάδες τσουβάλια πατάτες.
Η ομάδα γυναικών Πέλλας θα προχωρήσει τις επόμενες ημέρες στη διάθεση και άλλων προϊόντων, όπως ρύζι, πατάτα, λάδι, πορτοκάλια.
Διάθεση πατάτας στα Γιαννιτσά θα γίνει και το επόμενο Σάββατο, καθώς ήταν αρκετοί οι πολίτες που προσήλθαν χωρίς να έχουν δηλώσει εκ των προτέρων συμμετοχή και δεν κατάφεραν να προμηθευτούν το προϊόν.

πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου