"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

«Αρχαία Ελληνική Αστρονομία και ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων» στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Γιαννιτσών


Η ένατη κατά σειρά εκδήλωση της 16ης περιόδου 2011-2012 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρίας Γιαννιτσών «Ο Φίλιππος» με τη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Πέλλας τη Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012 στις 7:00 το βράδυ. Η εκδήλωση που έχει θέμα «Αρχαία Ελληνική Αστρονομία και ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων» θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Πέλλας με ομιλητή τον κ. Ιωάννη Σειραδάκη, καθηγητή Α.Π.Θ. Με ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές καλούν τα μέλη της εταιρίας και τους φίλους του Ανοιχτού Πανεπιστημίου να παρευρεθούν στην εκδήλωση.
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου