"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Γιαννιτσά: Παραγγελίες για διάθεση πατάτας

E-mail Εκτύπωση PDF
alt
 κλικ για μεγέθυνση

Ανακοίνωση της Ένωσης Συνταξιούχων ΙΚΑ Γιαννιτσών και περιχώρων για τη διάθεση πατάτας
To Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου μας γνωρίζοντας την δύσκολη οικονομική κατάσταση την οποία βιώνουν τα μέλη του και όχι μόνο, προσπαθεί να συμβάλει στην διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των βασικών βιοποριστικών αναγκών τους.
Για τον σκοπό αυτό ήρθε σε συνεννόηση με παραγωγούς πατάτας  Νευροκοπίου και στις 31 Μαρτίου θα διατεθούν πατάτες σε συσκευασία των 30 κιλών άξιας 8 ευρω  σε όσους δηλώσουν την παραγγελιά τους έγκαιρα  στο σωματείο.

Αιτήσεις θα γίνονται έως 27 Μαρτίου 2012 και ώρες 9.00 πμ –12.00πμ
Τηλ/νο επικοινωνίας 2382024466
                                    Από την Διοίκηση
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                        ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ

πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου