"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Γιαννιτσά: Πλακώθηκε... από χώματα!



Eλαφρά τραυματίσθηκε ευτυχώς ένας 44χρονος εργάτης την 01/03  πρωινές ώρες στα Γιαννιτσά, όταν πραγματοποιώντας οικοδομικές εργασίες σε διατηρητέο  κτήριο εντός της πόλεως  και ενώ βρισκόταν μέσα σε χαντάκι, άγνωστο πως, σκεπάστηκε σχεδόν μέχρι τα γόνατα από τα χώματα που υπήρχαν στα τοιχώματα του χαντακιού και έπεσαν μέσα σ΄αυτό και να τραυματισθεί ελαφρά στα πόδια. Ο άτυχος εργάτης μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο της πόλης για τις πρώτες βοήθειες και μετά από λίγη ώρα επέστρεψε στο σπίτι του.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου