"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Διαστημικά σκουπίδια και λοιπά...

"Τελικά τα διαστημικά σκουπίδια πέρασαν κοντά από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό χωρίς όμως να προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα."

Με τα άλλα (τα πολιτικά και δημοτικά)"ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ"που βρέθηκαν στην εξέδρα των επισήμων κατά την  χθεσινή παρέλαση της 25ης Μαρτίου του έτους 2012,αυτά που δίχως να βρωμούν εξωτερικά και φυσικά προκαλούν τεράστια προβλήματα  με την εσωτερική τους ρυπαρότητα,στον τόπο και τον λαό μας.Από αυτά κινδυνεύουμε άμεσα-έστω και αν δεν μας πλησιάζουν-.Από αυτά πρέπει να απαλλαγούμε το συντομότερο για να "ελευθερωθεί" ο τόπος ,η Πατρίδα και  όλοι οι Συνέλληνες... 
"Καλή λευτεριά, το λοιπόν,το συντομότερο αδέλφια"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου