"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Επίσκεψη της συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών

PetrovitsGianitsa1Η συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου επισκέφθηκε το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος φιλαναγνωσίας του Ε.ΚΕ.ΒΙ και παράλληλα μετά την πρόταση του Συλλόγου Ζωόφιλων Γιαννιτσών πραγματοποίησε και μία απογευματινή συνάντηση γνωριμίας μαζί της με παιδιά 4ης και 5ης τάξης δημοτικού με θέμα την φιλοζωία. Η δράση περιλάμβανε την ανάγνωση του βιβλίου της «Ποιος θα γράψει για το σκύλο μας;» των εκδόσεων Πατάκη που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής 18 Μαρτίου, στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης με την παρουσία πολλών παιδιών, που απόλαυσαν την ιστορία του ''αδέσποτου'', αλλά και την ανάγνωση του βιβλίου της συγγραφέως.
πηγή: http://www.logospellas.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου