"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Συμμετοχή εφηβικής ομάδας Σκάκι Γιαννιτσών στα τελικά του πρωταθλήματος



Η εφηβική ομάδα σκακιού της πόλης μας 
πήρε μέρος στα τελικά του Εφηβικού Πρωταθλήματος ,
στο οποίο συναγωνίστηκαν οι 16 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας
και πραγματοποιήθηκαν στην Πάτρα 
από τις 15 μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου 2012.
Για την ομάδα μας συμμετείχαν έξι αθλητές:..

1.Βασίλης Στεργιούλας
2.Δημήτριος Ανδρονίκου
3.Βαγγέλης Τοψής
4.Κωνσταντίνος Ανδρονίκου
5.Αφροδίτη Βακιρτζή
6.Ιουλιανή Ανδρονίκου
Η ομάδα μας  έπαιζε με πολύ καλύτερους και πιο έμπειρους αντιπάλους,
όμως παρόλα αυτά έφερε ικανοποιητικά αποτελέσματα.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου