"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Αντί για χρήματα στο πορτοφόλι του, είχε... ναρκωτικά χάπια!

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Ένας 40χρονος ομογενής από τη Γεωργία συνελήφθη προχθες (30/11) απογευματινές ώρες στην τοπική κοινότητα Μελισσίου-Πέλλας...
... διότι ευρισκόμενος σε στάση υπεραστικού λεωφορείου, κίνησε την περιέργεια Αστυνομικών που περιπολούσαν στην περιοχή και σε έλεγχο που του έκαναν βρήκαν μέσα στο πορτοφόλι του, αντί για χρήματα, ναρκωτικά χάπια η κατοχή των οποίων επιτρέπεται μόνο με συνταγή γιατρού, την οποία δεν είχε.
Τα χάπια κατασχέθηκαν, ενώ ο κάτοχός τους οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου