"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Δικαιούχοι Δράσης 1.1 "Βιολογικής Γεωργίας" ΠΕ Πέλλλας - Γιαννιτσά

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Ανακοινώνεται ότι σήμερα Πέμπτη  27-12-2012 αναρτήθηκαν στα Γραφεία του Τμήματος Φυτικής & Ζωικής Παραγωγής Γιαννιτσών...

...της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης & Κτηνιατρικής της Π.Ε. Πέλλας Αρχική Κατάσταση  Κατάταξης Δικαιούχων-Απορριπτομένων και Αρχική Κατάσταση Απορριπτομένων με τους λόγους απόρριψης της Δράσης 1.1 " Βιολογικής Γεωργίας" της υπ΄ αριθμ. 74/4119/13-01-2012 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για νέες εντάξεις.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 10 της αρ 079833/24-10-2011 ΚΥΑ η υποβολή ενστάσεων πραγματοποιείται εντός επτά  (7) εργάσιμων ημερών.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Φυτικής & Ζωικής Παραγωγής Γιαννιτσών της Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής (Πλατεία ΠΙΚΠΑ, 58100 Γιαννιτσά. τηλ. 2382084404)
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου