"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Βροχές και κρύο την Κυριακή - 'Ερχονται χιόνια από Δευτέρα

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Βροχερός ο καιρός το Σαββατοκύριακο, η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση ενώ από την Δευτέρα τα πρώτα χιόνια θα κάνουν την εμφάνισή τους.

Την Κυριακή αναμένονται βροχές και καταιγίδες στα δυτικά και στο ανατολικό Αιγαίο. Στις υπόλοιπες περιοχές θα σημειωθούν τοπικές βροχές μικρής διάρκειας κυρίως στα κεντρικά και βόρεια. Χιονοπτώσεις αναμένονται σε ορεινές περιοχές της βορειοδυτικής χώρας. Η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση και οι άνεμοι θα πνέουν με ένταση 4-7 μποφόρ. Ασθενής βροχή θα σημειωθεί και την Αττική.
Απο την Δευτέρα αναμένεται βαθμιαία επιδείνωση του καιρού με βροχές και χιόνια στα ορεινά. Οι άνεμοι θα πνέουν από 5 έως 8 μποφόρ, η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση στα δυτικά και βόρεια, ενώ απο τηνΤρίτη αναμένεται περαιτέρω πτώση.
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου