"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Ετήσιος χορός του Συλλόγου Ποντίων Γιαννιτσών στι2 29 Δεκεμβρίου


Ο Σύλλογος Ποντίων Γιαννιτσών διοργανώνει τον ετήσιο χορό του και καλεί τα μέλη του και τους φίλους της Ποντιακής παράδοσης να παρευρεθούν το Σάββατο 29 Δεκεμβρίου στο οικογενειακό κέντρο «Ονείρων Ζεύξη» για να γιορτάσουν όλοι μαζί. Στο καλλιτεχνικό πρόγραμμα συμμετέχουν οι Γιώργος και Λάζος Ιωαννίδης, Δημήτρης Τριανταφυλλίδης, Τάσος Ματζαρίδης. Στη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν έθιμα και χοροί διαφόρων περιοχών του Πόντου από τα χορευτικά του Συλλόγου με την συμμετοχή δεκαπέντε και πλέον χοροδιδασκάλων... από όλη την Ελλάδα ενώ στην εκδήλωση θα πάρουν επίσης μέρος τα περίφημα Μωμοέρια του Πρωτοχωρίου Κοζάνης. 
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου