"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Τραβούν τα βλέμματα τα Γιαννιτσά


Στο πιο καυτό όνομα για αγορά ταλέντων έχει εξελιχθεί η Αναγέννηση Γιαννιτσών, καθώς η καλή πορεία της και το νεανικό της ρόστερ έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών συλλόγων. 
Μπορεί τα προβλήματα στα Γιαννιτσά να είναι πολλά, κυρίως οικονομικά, όμως η πολύ καλή πορεία μέχρι τώρα στην σεζόν φαίνεται πως πέρα από τον ενθουσιασμό θα φέρει και έσοδα.
Αρκετοί είναι άλλωστε οι σύλλογοι που «καλοβλέπουν» τα ταλέντα της Αναγέννηση Η αρχή έγινε με τον Φάμπιο που προορίζεται για αντικαταστάτης του Ολαϊτάν στην Βέροια...

Στην συνέχεια προέκυψε το ενδιαφέρον της Κέρκυρας και του Πανιωνίου για του πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος Γιάννη Σταφανίδη, με τους Φαίκακες να έχουν κάνει μια πρώτη επαφή και να έχουν το προβάδισμα έναντι του Ιστορικού. .
Το τελευταίο... επεισόδιο έχει πρωταγωνιστή τον Γιώργο Ιορδανίδη, ο οποίος είναι ψηλά στην λίστα του Πανσερραϊκού, ενώ έχει προταθεί και σε Παναχαϊκή Ηρακλή ΑΕΛ και Πανθρακικό.
Η λίστα πάντως δεν σταματάει εκεί, καθώς τόσο ο Καρακάσογλου, όσο και άλλοι παίκτες του συλλόγου αναμένεται τις επόμενες ημέρες να δεχτούν κρούσεις από ομάδες, χωρίς όμως να έχουν διαρρεύσει μέχρι σήμερα λεπτομέρειες.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου