"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

«Μαμάδες εν δράση» από τα Γιαννιτσά


Μαμάδες από τα Γιαννιτσά δημιούργησαν μία πολύ όμορφη ομάδα στο facebook τις

Mamades Endrasi στην οποία αναφέρουν πως, «μοναδικός σκοπός της ομάδας αυτής είναι να γνωριστούμε και να γίνουμε μία μεγάλη παρέα. Μία παρέα με καρδιά και αλληλεγγύη με αγάπη χωρίς φασαρίες και περιττά λόγια, μία παρέα που θα μπορεί να βοηθά όλους όσους το ζητήσουν, μία παρέα που ελπίζω θα κάνει καλύτερες φιλίες

Στην σύντομη παρουσία τους αριθμούν ήδη περισσότερα από 100 μέλη τα οποία τους ευχόμαστε πολύ σύντομα να φτάσουν τα 1000 και ακόμα περισσότερα.
πηγη:http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου