"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Έκλεψαν κοτόπουλα και έναν κόκορα!

 
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Της... μόδας φαίνεται ότι έχει γίνει η κλοπή πουλερικών. Ύστερα από την κλοπή περιστεριών προχθές  σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, άλλη μία παρόμοια κλοπή, αυτήν τη φορά όμως πουλερικών...

... συνέβη πριν λίγες ημέρες, σε άλλη τοπική κοινότητα του ιδίου Δήμου, όταν άγνωστοι αφού κατέστρεψαν την περίφραξη σε αγρόκτημα ιδιοκτησίας 66χρονης γυναίκας, μπήκαν μέσα και  αφαίρεσαν αριθμό πουλερικών (κοτόπουλα, χήνες αλλά και έναν κόκορα!) και εξαφανίσθηκαν. 
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου