"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Ο καιρός αλλάζει για τα καλά…. Έντονη η κάπνα από τα τζάκια στα Γιαννιτσά


Όπως καταλάβατε μπήκαμε απότομα στον Χειμώνα. Η μεγάλη πτώση της θερμοκρασίας και τα χιόνια που έπεσαν στα γειτονικά βουνά μας επιβεβαιώνουν ότι η ευθυμία του περασμένου μήνα με τον ανοιξιάτικο καιρό έχει τελειώσει. Τις επόμενες ημέρες μάλιστα τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο αφού αναμένονται βροχές και χιόνια ακόμη και σε χαμηλότερα υψόμετρα. Αυτό έχει οδηγήσει τον κόσμο να κλειστεί στα σπίτια του και να αναζητά φτηνούς τρόπους θέρμανσης. Μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας στα Γιαννιτσά έχει βρει λύση στις θερμάστρες με ξύλα και στο τζάκι. Αυτό το γεγονός φαίνεται... όλο και πιο έντονο στην ατμόσφαιρα της πόλης που επιβαρύνεται όλο και περισσότερο από τον καπνό των καμινάδων, ενώ η μυρωδιά του έχει αρχίσει να γίνεται ενοχλητική. Την ίδια στιγμή ούτε λόγος για πετρέλαιο η τιμή του οποίου (παρά την επιστροφή των 28 λεπτών), παραμένει υψηλή και απαγορευτική στα περισσότερα νοικοκυριά 
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου