"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Ανέβηκε σε πλάτανο και απειλούσε να αυτοκτονήσει


  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Σκηνές βγαλμένες από ταινία δράσης εκτυλιχθησαν χθες (07/12) απογευματινές ώρες στην τοπική κοινότητα Πενταπλατάνου-Πέλλας.

Πρωταγωνιστές! ένας 57χρονος κάτοικος του χωριού, η Αστυνομία, η Πυροσβεστική, το Ε.Κ.Α.Β και ένας διαπραγματευτής της Ελληνικής Αστυνομίας. Ειδικότερα ο 57χρονος  διαμαρτυρόμενος για υποθέσεις του που εκκρεμούν στην δικαιοσύνη, ανέβηκε στον πλάτανο που υπάρχει στην κεντρική πλατεία και αφού πέρασε ένα σχοινί στο λαιμό του, στάθηκε σε κλαδί του δένδρου και απειλούσε να απαγχονιστεί.
Τελικά με την παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων, αλλά και του ειδικού διαπραγματευτή, πείσθηκε και κατέβηκε από τον πλάτανο, ύστερα από πέντε (5) περίπου ώρες. Οδηγήθηκε προληπτικά στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών για την παροχή πρώτων βοηθειών.
*Φώτο Αρχείου
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου