"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Απαραίτητες οι αποδείξεις για το 2013



Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα πρέπει να συγκεντρώνουν όλες τις αποδείξεις που αποτελούν προϋπόθεση για να επωφεληθούν από το αφορολόγητο ποσό -έκπτωση φόρου των 2.100€  όπως προβλέπεται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο.
Οπως έχει δηλώσει ο Υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης το 25% του εισοδήματος που δηλώνεται θα πρέπει να αποδεικνύεται με αποδείξεις για να έχουν το δικαίωμα της έκπτωσης στην φορολογία τους για ποσά που υπερβαίνουν τα 42.000€...
Το σύνολο των αποδείξεων σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να φτάνει τα 10.500€.  Σε περίπτωση που οι συγκεντρωμένες αποδείξεις είναι λιγώτερες από το 25% θα επιβάλλεται πρόστιμο τόσο μεγάλο που θα ξεπερνά και τον φόρο! 
Συγκεκριμένα ο κ. Μαυραγάνης δήλωσε ότι πρέπει «Να εξωθηθεί ο κόσμος να πληρώνει με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα και να μειωθεί το ποσό των μετρητών που επιτρέπεται στην πληρωμή κάθε συναλλαγής. Αυτό είναι μέσα στα σχέδια, αλλά δεν υλοποιείται σε μια μέρα. Το έχουμε βάλει μπροστά και μέσα στο 2013 θα έχουμε συγκεκριμένα μέτρα» 
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου