"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Εκδηλώσεις στα πλαίσια της Παραμυθούπολης στα Γιαννιτσά


Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις στο πλαίσιο της λειτουργίας της Παραμυθούπολης, στον πεζόδρομο Γιαννιτσών. Από 1 Δεκεμβρίου 2012 μέχρι 6 Ιανουαρίου 2013 και για 37 ημέρες, ο πεζόδρομος Γιαννιτσών και το Πολύκεντρο μεταμορφώνονται και φιλοξενούν ένα παραμυθένιο χωριό, όπου μπορούν όλοι να πλάσουν τα χριστουγεννιάτικα όνειρά τους στο σπίτι του Αι Βασίλη και να παρακολουθήσουν θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, να συμμετάσχουν στα δημιουργικά εργαστήρια, σε παιχνίδια με δράση κ.α....

- Αυτή την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου, στις 7.00 το απόγευμα, στον πεζόδρομο Γιαννιτσών θα δοθεί συναυλία από τοπικά συγκροτήματα και όλοι οι φίλοι της μουσικής θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα μοναδικό μουσικό απόγευμα με ζωντανή μουσική από τοπικά σχήματα.
- Την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012, στις 7.00 το απόγευμα, οι φίλοι της «Δώρας» εξορμούν στον πεζόδρομο Γιαννιτσών και γεμίζουν με κόκκινες μαρκαδορένιες σταγόνες, τις παλάμες μικρών και μεγάλων και κάνουν την γιορτή τους στην εξέδρα. Η εκδήλωση διοργανώνεται σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών «Δώρα» του 9ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου