"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Νεαρή κοπέλα από την περιοχή Γιαννιτσών,έπεσε θύμα εκβιασμού.

Μιά απίστευτη ιστορία εκτυλίχθηκε πριν λίγες μέρες στα Γιαννιτσά με θύμα μια νεαρή γυναίκα που έπεσε θύμα εκβιαστών-χάκερς.Η κοπέλα όπως χιλιάδες άλλοι χρήστες του διαδικτύου,έκανε σχεδόν καθημερινές συνομιλίες μέσω του υπολογιστή της χρησιμοποιώντας τις γνωστές κάμερες που  επιτρέπουν τις βιντεο κλήσεις.Πριν από δέκα μέρες όμως, έλαβε e-mail που περιείχε φωτογραφίες της ίδιας αλλά και του εσωτερικού του δωματίου της.Τις φωτογραφίες συνόδευε εκβιαστικό μήνυμα που μεταξύ άλλων της ζητούσε να καταβάλει το ποσό των 200 Ευρώ,για να "ξεμπλοκάρει" τα δεδομένα του υπολογιστή της και να ανακτήσει τα όποια αρχεία της είχε
αποθηκευμένα.Το φοβερό της υπόθεσης είναι πως οι φωτογραφίες που την απεικόνιζαν δεν ήταν από στιγμές συνομιλίας της αλλά από φάσεις της ημέρας που ο υπολογιστής ήταν πιθανότατα κλειστός!Η οικογένεια απευθύνθηκε στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για την διερεύνηση της υπόθεσης και την αποκάλυψη της ταυτότητας των ηλεκτρονικών εκβιαστών,πιθανότατα χάκερς.Να υπογραμμιστεί πως η κοπέλα συνήθιζε να κάνει downloading από γνωστούς δικτυακούς τόπους.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου