"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ξεκινούν τα μαθήματα στο Ωδείο, στην Σχολή Χορού, στα Καλ/κά Εργαστήρια και στην Σχ. Πληροφορικής της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π



Την Παρασκευή 30/11/2012 κοινοποιήθηκε στη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. η πολυπόθητη έγκριση πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από το υπουργείο Εσωτερικών, με το υπ’ αριθμ. 44957/29-11-2012 έγγραφο.
Με αυτό το έγγραφο η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. απελευθερώνεται από τη δέσμευση που είχε για την πρόσληψη προσωπικού και κατ΄ επέκταση τη λειτουργία του Ωδείου, της Σχολής Χορού, των Καλλιτεχνικών Εργαστηρίων και της Σχολής Πληροφορικής της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π.
Η λειτουργία των παραπάνω δομών θα αρχίσει μέσα στις επόμενες ημέρες, καθώς θα πρέπει να τηρηθούν κάποιες ημερομηνίες αποδοχής και δημοσιοποίησης των προκηρύξεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όπως επίσης σύνταξης και υπογραφής των συμβάσεων του προσωπικού  με την επιχείρηση.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, η οποία να σημειωθεί ότι ήταν αποτέλεσμα της καθημερινής και επίμονης προσπάθειας της διοίκησης της επιχείρησης προς το Υπουργείο Εσωτερικών, θα συνεχιστεί και φέτος κανονικά η λειτουργία των δομών της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. σε σημαντικούς τομείς όπως το Ωδείο, τα Καλλιτεχνικά Εργαστήρια, η Σχολή Χορού και η Σχολή Πληροφορικής.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου