"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Συνελήφθησαν δύο άτομα για ναρκωτικά στα Γιαννιτσά


Συνελήφθησαν προχθές το βράδυ 27 Δεκεμβρίου, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, δύο ημεδαποί 35 και 34 ετών (άνδρας και γυναίκα αντίστοιχα) για ναρκωτικά. Ειδικότερα, στα Γιαννιτσά Πέλλας, οι αστυνομικοί εντόπισαν τη δίκυκλη μοτοσυκλέτα στην οποία επέβαιναν οι προαναφερόμενοι, ως οδηγός και συνοδηγός αντίστοιχα και στην κατοχή της 34χρονης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν (180) γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, ενώ από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι ο 35χρονος ήταν υπό την επήρεια μέθης. Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου