"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Αιφνίδιος θάνατος νεαρού άνδρα

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα βρέθηκε μία 42χρονη μητέρα στις (19/12) απογευματινές ώρες, σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, όταν πηγαίνοντας στο δωμάτιο όπου έμενε ο νεαρός γιος της, τον βρήκε επάνω στο κρεβάτι του νεκρό.

Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Σύμφωνα με πληροφορίες ο άτυχος νεαρός άνδρας έπασχε από ανίατη ασθένεια. Από τις Αρχές παραγγέλθηκε νεκροτομή για την εξακρίβωση των ακριβών αιτιών του θανάτου του.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου