"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Υποχρεωτική χρήση καρτών για όλες τις συναλλαγές

Σχέδιο για την υποχρεωτική χρήση πιστωτικών καρτών σε όλες τις συναλλαγές εξετάζει η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με την Καθημερινή το σχέδιο αυτό έχει ολοκληρωθεί και σε πρώτη φάση, το όριο των συναλλαγών για το οποίο θα απαιτείται χρεωστική ή πιστωτική κάρτα θα....
είναι τα 500 ευρώ (από 1.500 ευρώ σήμερα) και πιθανόν μέσα στο 2013 να μειωθεί περαιτέρω.


Ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, μιλώντας στην Καθημερινή τονίζει ότι εξετάζεται η παροχή κινήτρων στους καταναλωτές για τη χρήση μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής, προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη διαφάνεια στις συναλλαγές και να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή.

πηγη:http://ksipnistere.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου